نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3422
-
الف
+

انتقادها به نقش جدید «نرگس محمدی»/ ترانه همان ستایش است!

«عباس نعمتی» نویسنده سینما و تلویزیون ایران نسبت به انتقاد مخاطبان به تشابه کرکترهای «ترانه» و «ستایش» واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عباس نعمتی» نویسنده سینما و تلویزیون ایران درباره انتخاب کرکتر «نرگس محمدی» در سریال «بوی باران» و انتقاد مخاطبان به تشابه کرکترهای «ترانه» و «ستایش» سخن گفت.

در فلم نامه سریال «بوی باران» که توسط «عباس نعمتی» نوشته شده ، «نرگس محمدی» کرکتر دختری را ایفا می‌کند که مجبور است با مشکلات زندگی بجنگد و بسیاری از بلاها و گرفتاری ها را تحمل کند .

در زمان نشر سریال «بوی باران» در فضای مجازی بارها این بحث به وجود آمد که چرا کرکتر «ترانه» این اندازه شبیه به کرکتر «ستایش» در سریال «ستایش» است.

عباس نعمتی به تازگی در یک مصاحبه این انتقاد را رد کرد و گفت: اصلا اینطور نیست. مطمئن باشید اگر از آن کرکتر استفاده کرده بودیم، اعلام می کردیم اما واقعا این کار را نکردیم.

وی ادامه داد: در واقع ما برای کرکتر «فرشته» به سراغ بانو محمدی رفتیم اما ایشان وقتی متن فلمنامه را خواند ، گفت کرکتر «ترانه» را به چه کسی می‌دهید؟

وی با بیان اینکه بانو محمدی خودشان علاقمند بازی به عنوان کرکتر «ترانه» بودند ، به خبرآنلاین گفت: ما در ابتدا مخالف این اتفاق بودیم و تقریبا یک ماه دراین خصوص درگیری داشتیم، بانو محمدی می‌گفت کرکتر ترانه با این که نقش مثبتی است اما با کرکتر ستایش متفاوت است و تجربه جدیدی است.

در خلاصه داستان سریال «بوی باران» که یک درام اجتماعی است، آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می‌رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می‌شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

گفتنی است که سریال «بوی باران» هم اکنون از رسانه ملی ایران در حال نشر است .

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر